به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،مردم و مسئولان اردبیل همزمان با سراسر کشور در غم فقدان رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه ایشان با برپایی عزاداری خیابانی به سوگ نشسته‌اند و بر تداوم راه پرثمر و روشن آیت الله رئیسی تاکید می‌کنند.
مردم و مسولان سوگوار و سیاه پوش اردبیل در حالی در زیر بارش رحمت الهی در محوطه شهیدگاه و عالی قاپو اردبیل گرد هم آمدند و به عزاداری به یاد رئیس جمهور شهید پرداختند.

اکثر خیابان‌های اردبیل مملو از جمعیت عزاداری است که به سمت پیاده‌راه عالی‌قاپو در حرکت هستند با ندای «یا حسین شهید» به میدان آمدند تا اوج احساسات و عشق و ارادت خود را به رییس جمهور پاکدست، مردمی و مجاهد انقلاب اسلامی نشان دهند.

حضور زنان و مردان و حتی نوجوانان و جوانان غیرتمندی که به یاد رییس جمهور خدمتگزار خود و برای قدردانی از تلاش‌های سه ساله او در سنگر خدمت به نظام اسلامی به میدان آمدند تا نشان دهند که قدردان خادمانی هستند که در پاکدستی و مجاهدت شبانه‌روزی هیچ چیز را دریغ نکردند.
خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.