به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  سید غنی نظری در آیین گرامیداشت سالروز قیام مردم خلخال علیه رژیم ستم‌شاهی گفت: اقدام اخیر وزارت نفت در خصوص افزایش نرخ  گاز بهای مردم موجب ایجاد مشکل در استان‌های سردسیر کشور مانند اردبیل خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هرگونه افزایش نرخ انرژی باید در قانون بودجه تنظیمی از سوی دولت به مجلس ارسال می‌شود پیش‌بینی و مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفته و شکل قانونی داشته باشد.

وی با اشاره به سرمای هوا در شهرستان از تعلل شرکت گاز استان اردبیل در امر تکمیل پروژه‌های گازرسانی به ۵ روستای بخش خورش رستم خلخال به شدت انتقاد کرد.
نظری با اشاره به تخصیص ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تبصره ۱۶ به استان اردبیل گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای تسهیل در پرداخت این وام برای حل مشکل اشتغال در جامعه، هنوز سامانه ثبت نام این تسهیلات هنوز در دسترس مردم قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت با افزایش ۴۲ درصدی تورم پیش‌بینی شده از سوی دولت همخوانی ندارد و دولت باید در افزایش حقوق کارکنان تجدید نظر کند.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر با بیان اینکه سپاه یک نیروی با ارزش مردمی و زاده انقلاب اسلامی و قانون اساسی کشور و حافظ دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی است از اقدام اخیر پارلمان اروپا در خصوص قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی به شدت انتقاد کرد و گفت: این کار اروپایی‌ها فاقد هرگونه وجاهت قانونی و حقوقی است.

 

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.