به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، یوسف خدادادی عصر چهارشنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت گروه‌های جهادی دانش‌آموزی در اردبیل اظهار کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی، ایام نویدبخشی است که ملت ایران را از جهل و تاریکی نجات داده و به سمت نور و روشنایی هدایت کرد.

وی تصریح کرد: در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما شاهد برگزاری آئین آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان هستیم که با مشارکت گروه‌های مختلف جامعه در حال انجام است.

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل گفت: تلاش بر این است تا با حفظ آبروی این افراد با کمک خیرین و گروه‌های مختلف جامعه، این حرکت تا پایان سال ادامه پیدا کند تا بخشی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

خدادادی افزود: برای آزادی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد ۱۱ هزار میلیارد تومان منابع تأمین شده و در کنار آن پرداخت تسهیلات بانکی و تقسیط بدهی افراد زندانی نیز در اولویت قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد دیه یک میلیارد تومان به این امر خداپسندانه کمک کرده و در کنار آن دانش‌آموزان گروه‌های جهادی نیز به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک و پشتیبانی‌های لازم را انجام دادند.

خدادادی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: ملت ایران با رهایی از طاغوت در مسیر عزت و عظمت قرار گرفت تا روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی بیشتر باشیم.

وی ضرورت کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را در قالب کمک‌های مردمی و مشارکت گروه‌های اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: در مناسبت‌های پیش روی ماه رجب، شعبان و به دنبال آن ماه مبارک رمضان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم این حرکت‌ها زمینه و بستری را فراهم کند تا گروه‌های مختلف در جامعه بتوانند با احساس مسئولیت به وظیفه خطیر خود عمل کرده و به نوعی همدلی، وحدت و همگرایی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.