به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در بیانیه وزارت کشور در خصوص حجاب آمده: هیچ گونه عقب نشینی یا تساهُل در اصول و احکام دینی و ارزش‌های سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت.
در این بیانیه آمده: مسئله حجاب در سال‌های گذشته یکی از محور‌های جنگ شناختیِ دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران بوده و طرح‌های شکست خورده هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان، خللی پدید آورد.

وزارت کشور همچنین از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی خواست با حضور مسئولانه خود، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند، به بهره‌های فکری و ذهنی، بیش از پیش باز نمایند و تردیدی نیست که «اقناعِ» نسل جوان، مؤثرترین راهبرد در بهبود وضع حجاب خواهد بود.
وزارت کشور در این بیانیه با تأکید بر لزوم رعایت حجاب در همه مکان‌ها و معابر عمومی، از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور حمایت و تصریح شده است، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهاد‌های ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان، اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویتِ مقدس زنِ مسلمانِ ایرانی را نخواهند داد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.