به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سید حامد عاملی با اشاره به حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و همراهانش، اظهار داشت: این حضور میلیونی پیام‌های روشنی داشت و مردم در مقاطع خاص ثابت کرده‌اند که انقلاب خود را دوست دارند و خدمتگزاران واقعی خود را می‌شناسند.

وی افزود: مردم ایران از آن عده‌ای که به دنبال فیلم‌بازی، دغل‌بازی و جناح‌بازی‌اند، ناراحت و بیزارند و این رفتارها را نمی‌پسندند؛ اما همین مردم، قدر آنهایی که خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می‌کنند، را می‌دانند.

مردم قدردان خدمتگزاران واقعی هستند

استاندار اردبیل تصریح کرد: حضور گسترده و میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع رئیس‌جمهور در تمام نقاط کشور چه اینجا و چه در آذربایجان، قم و تهران، بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران پای انقلاب و خدمتگزاران واقعی ایستاده است.

وی تأکید کرد: برای عزت ایران اسلامی باید مثل رئیس‌جمهور شهید، خستگی‌ناپذیر بود و تلاش صادقانه و خالصانه داشت.

تأکید رئیس‌جمهور شهید به خدمت خالصانه

عاملی ادامه داد: رئیس‌جمهور شهید در تمامی دیدارها و ملاقات‌هایش تأکید داشت که ما برای هر لحظه بودن در این پست و مقام در مقابل خدا و مردم پاسخگو هستیم و خدای‌نکرده نباید بگذاریم لحظه‌ای از این زمان به سیاست‌بازی و منافع شخصی و حزبی بگذرد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند نتیجه مجاهدت‌های شبانه‌روزی شهدای خدمت را به آنها اعطا کرد و شهادت در راه خدمتگزاری به مردم پاداش تلاش شبانه‌روزی آنان بود.

استاندار اردبیل اضافه کرد: در ادامه راه و مسیر انقلاب نیز باقدرت راه شهدای خدمت را ادامه خواهیم داد.

مردم نمی‌گذارند انقلاب به دست نااهلان بیفتد

وی درباره انتخابات پیش رو و انتخابات رئیس‌جمهور جدید بیان داشت: همان‌طور که امام راحل فرموده‌اند نباید گذاشت انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد؛ نااهل و نامحرم کسانی هستند که با باند رسانه‌ای، اقتصادی و سیاسی به دنبال منافع شخصی و حزبی هستند و قطعاً سپردن مسئولیت به این افراد برای انقلاب تولید خطر می‌کند.
استاندار اردبیل: خاطرنشان کرد: مردم با انتخاب فردی صالح و کسی که مسیر خدمتگزاری را ادامه می‌دهد، در این مقطع خاص نیز از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.