به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  پیکر آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور فقید کشورمان، شهید «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و قائم مقام پیشین آستان قدس رضوی و نیز سردار شهید سیدمهدی موسوی، رییس تیم حفاظت رییس جمهوری صبح امروز از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد وارد مشهد شد.
چشم‌ها گریان و دست‌ها به تعظیم بر سینه و ذکری که هر یک از حاضران نجواگونه زمزمه می‌کنند، چیزی جز آرزوی آرامش برای رییس جمهور بی‌قرار خدمت نیست.
پیکر سید محرومان، مجاهد خدمت، یاور رهبر و خادم ملت در میان همراهی و مشایعت مردم به آستان رضا (ع) رسید تا در آخرین سفر استانی خود در خطه خورشید، قدرشناسی ملت ایران و حق‌گذاری همشهریانش را دیده و در آرامش کنار امامش بیارامد.
مشهد، عرش خدا و دارالشفای عاشقان با حضور کبوتران خونین بال آسمانی بار دیگر نورانی شد، باشد که یاد شهدا جاویدان و راهشان ادامه دار باشد.
طبق برنامه زمانبندی انجام شده صبح امروز پنجشنبه سوم خردادماه با توجه به تعلق خاطر شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی به مردم بیرجند و نمایندگی این مردم شریف در مجلس خبرگان رهبری، برنامه تشییع در استان خراسان جنوبی و در شهر بیرجند برگزار شد و پس از آن پیکر مطهر ایشان برای تشییع و تدفین در حرم حضرت علی بن موسی الرضا به مشهد مقدس انتقال یافت.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی»، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.