مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک در اردبیل + عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک که همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی  فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل و مسئولان استانی و نظامی در مجتمع فرهنگی دفاع مقدس اردبیل افتتاح شده بود بعد از ۱۰ روز امروز با سخنرانی سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به کار خود پایان داد.

میر حبیب هاشمی مسئول اجرایی نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک به تشریح جزئیات این نمایشگاه پرداخت و گفت: امسال بازسازی و بازخوانی عملیات والفجر یک در دستور کار ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قرار گرفت که سعی شد با دعوت از رزمندگان و ایثارگران حاضر در این عملیات وقایع و نقش رزمندگان اردبیلی در عملیات والفجر یک مورد بازخوانی و مطالعه نسل نسل جوان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس اردبیل با غرفه سلامت معاونت بهداشت و سلامت سپاه حضرت عباس(ع) اغاز شد، گفت: این بیانگر اهمیت سلامت مردم در همه حال برای خادمان ملت، یعنی سپاه پاسداران و بسیج غیرتمند است.

هاشمی در سخنان خود به تشریح آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک پرداخت و گفت: روزانه بطور متوسط ۳۵۰۰ الی ۴۰۰۰ نفر از نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک بازدید کردند.

وی به پیام نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: ما مقاوم هستیم شعار هفته دفاع مقدس سالجاری است که تلاش کردیم صحنه هایی از مقاومت ملت ایران در ۴۳ سال گذشته را به بازدیدکنندگان یاداوری کنیم.

مسئول اجرایی نمایشگاه رزمی و فرهنگی والفجر یک انتقال فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت از نسل اول به نسل های پیش رو را از اهداف برپایی نمایشگاه های هفته دفاع مقدس و محافل شهدایی عنوان کرد.

 

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.