به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در بخشی از پیام مشترک آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دکتر عاملی استاندار اردبیل آمده است:
خروش و حضور حماسی ملت نستوه ایران، خاصه مردم غیور و ولایت مدار اردبیل با زبان روزه در روز جهانی قدس آن هم در این برهه خاص که این رژیم پلید، جنایت و شقاوت را به اوج رسانده است، حقیقتا انعکاس ویژه از جلوه های حق‌طلبی و بصیرت آزادگان بود.
روز قدس سال ۱۴۰۳، روزی به واقع کلمه، اسلامی، تاریخی، جهانی و حماسی بود، رژیم منحوس صهیونیستی، در پرتو رشادت ، مجاهدت و صبر الهی مردم مظلوم غزه به ورطه‌ی اضمحلال و سقوط رسیده و تصمیمات سردمداران جنایتکارش، مسیر محو این غده سرطانی بدخیم را تسریع خواهد کرد.
اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم از حضور باشکوه، حماسی و بصیرانه مردم شریف استان اردبیل خصوصا از حضور خانواده ها که همگام و همنوا با همه ملت‌های مسلمان و آزادی خواهان و آزادگان جهان در لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب و در حمایت از غزه‌ی مظلوم، خلق حماسه فرمودند، تقدیر و تشکر خاضعانه خویش را اعلام نماییم.

همچنین شورای هماهنگی انقلاب اسلامی ، رییس کل دادگستری ، فرمانده سپاه حضرت عباس ، فرمانده انتظامی ، مدیرکل صدا و سیما و اداره کل اطلاعات استان در پیام های جداگانه ای این حضور تاریخی را برگ زرین دیگر در تاریخ دارالارشاد دانستند.
دربخشی از این پیام هم آمده است : راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس امسال که در یکی از متفاوت‌ترین و سرنوشت سازترین دوره‌های تاریخی رقم خورد، در شرایطی بود که پس از نبرد “طوفان الاقصی”، رژیم گرگ صفت صهیونیستی در دستیابی به اهداف شیطانی ناکام مانده و پایداری و پایبندی ایران و ایرانی و ملت‌های آزاده جهان در پیگیری آرمانهای فلسطین و آزادی قدس شریف همچنین مقاومت بی نظیر مردم غزه به ثمر نشسته است و اینک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، فریاد حمایت از مظلومین فلسطین و اعلام انزجار از جنایات و کودک کشی های رژیم غاصب صهیونیستی توسط مومنان، روزه داران و آزادگان سراسر جهان رساتر از گذشته به گوش رسید.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.