به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از هرمز؛ استکبار و جبهه کفر به دنبال کنترل جمعیت است و به همین منظور بیشترین قتل عام در خاورمیانه یا کشورهای اسلامی را انجام داده تا جایی که در سال ۱۳۳۷، فرستاده آمریکا با مأموریت کنترل جمعیت ایران یا در بحث پیشگیری و کنترل جمعیت یک اقدام فرهنگی انجام می دهند که اذهان را مشوق می کنند و چنین اذعان بدارند که در زمان کنونی انسان‌ها باید از رفاه نسبی برخوردار باشند و اگر جمعیت زیاد باشد این رفاه نسبی از بین می‌رود لذا شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» مطرح کردند.

از این رو در سال ۱۳۵۰ قانون عقیم سازی و سقط جنین را در ایران انجام دادند و شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» را ترویج کردند. از سال ۱۳۳۵ به بعد، این کارها را انجام دادند. یکی از علت های آن، عوامل مذهبی است که چرا تا قبل از انقلاب علیرغم همه سختی‌ها، مشقت ها و مشکلات، در حوزه جمعیت، از آمار بالایی برخوردار بودیم.

در دین مبین اسلام عوامل مذهبی بسیار تاثیرگذار است و در خصوص داشتن فرزند بیشتر، توصیه های فراوانی شده است. علاوه بر این، سقط جنین به دلیل ترس از روزی فرزند نیر نکوهش شده است و مردم ایران بر خلاف خاص حکومت های پادشاهی ، همیشه به مفاهیم اسلام پایبند بوده اند.

عوامل فرهنگی نیز در افزایش جمعیت موثر است، درگذشته های نه چندان دور، خانواده های بزرگ و پرجمعیت دارای ارج و منزلت اجتماعی بودند و تمایل به زندگی گروهی و تکثیر نسل یک امتیاز محسوب می شده است. همچنین عوامل اجتماعی نیز در فرزندآوری بی تاثیر نیست، ترس از دوران پیری و ناتوانی، مرگ سرپرست خانواده و … سبب می شده که والدین نسبت به تکثیر نسل تلاش کنند. اما دشمن بیکار ننشست و از طریق سازمان های مرتبط با جمعیت از قبیل بهداشت جهانی، یونسکو، سازمان غذا و دارو و … در راستای کنترل جمعیت اقداماتی انجام داده است.

به جرأت می توان گفت که عوامل به ظاهر مردمی و تسهیل‌گر امور مردم در دنیا، پادوهای استکبار جهانی هستند که حرکت شتابنده اسلام را متوقف می کنند. نمونه بارز آن، جنگ و کشتار و نابودی مسلمانان که در کشورهای اسلامی است. در برابر آنچه که در کشورهای اسلامی مرتکب می شوند سکوت می کنند اما در یک کشور اروپایی با کمترین صدمات، موضع گیری کرده و صدایشان بلند می شود.

بهداشت جهانی صرفا به بهانه ایجاد و افزایش رفاه و سطح زندگی، خواستار تلاش جهت کنترل جمعیت از سوی ایران و تمامی کشورها به خصوص کشورهای اسلامی است و چنین اذعان دارد که این محقق نخواهد شد مگر بواسطه کاهش جمعیت. لذا برای کنترل جمعیت هزینه و پول پرداخت می کردند، انواع وسایل پیشگیری را در اختیار ایران قرار دادند اما چرا برای بیماران پروانه ای دارو نمی دهند؟، بهداشت جهانی برای کنترل جمعیت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و ایران را نسبت به این مسائل تحریم نکردند.

کنترل جمعیت یعنی قتل عام خاموش. کاهش جمعیت هر کشور به معنای کاهش اقتدار آن کشور است، و این کشور در آینده ای نه چندان دور بواسطه جمعیت پیر، ناتوان می شود. از این رو یکی از مولفه های قدرت؛ جمعیت است. شایعه اینکه بچه را موانع زندگی سالم می دانند و یا چنین تلقین می کنند که خوشگذرانی خانواده با بودن بچه بی معناست، در صورتی که این چنین نیست..

امروز عمده فرزندان از خانواده های فقیر هستند و خانواده های ثروتمند از همان قبل هم یک الی دو فرزند بیشتر نداشتند و دشمن هم از طریق شبکه های معاند همه روزه پمپاژ می کند و با معرفی یک فرد از یک گوشه دنیا، تمام گرفتاری ها و عدم موفقیت های وی را ناشی از فرزند زیاد می داند.

یکی از اشتباهاتی که امروزه مردم ایران مرتکب شدند و مقام معظم رهبری با رهنمودهای عالمانه خود، جلوی این اشتباه را گرفته اند، کنترل جمعیت است، اگر امروز بخواهیم طرفدار شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر» باشیم طی ۷ الی ۸ سال آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

امروزه اغلب واکسن ها و آزمایشگاه ها با هدف عقیم سازی مردم به ویژه کشورهای اسلامی به پا خواسته اند این درحالی است که اگر مردم ایران و سایر کشورهای مسلمان به فکر نباشند دیری نمی پاید که به یک کشور فرسوده تبدیل خواهیم شد.

 

جت الاسلام احمد غلامی؛ دکترای حقوق عمومی و کارشناس خانواده

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.