به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام حسین کثیرلو در دوازدهمین جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در اردبیل اظهار کرد: خیرین شاخص مراسم، دانش آموزان مدرسه دخترانه راهنمایی هیأت امنایی شهید خلبان ذاکر بودند که با جمع آوری پول قلک‌های خود اقدام به این عمل خیر و مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی کرده بودند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تقدیر از اقدام شاخص دختران نسل چهارم انقلاب در دارالارشاد اردبیل گفت: اقدامات این چنینی و اطلاع رسانی قدرتمند آن از طریق رسانه ملی و علی الخصوص فضای مجازی از بهترین روش‌های حفظ اعتماد آحاد مردم و خیرین و همچنین فرهنگ سازی و سوق انواع نذورات، اوقاف به سمت حل مشکلات مبتلا به جامعه است.

حجت‌الاسلام کثیرلو بیان کرد: میزان کل بدهی مددجویان آزاد شده حدود ۱۲ میلیارد تومان بوده است که با روش‌های مختلفی از جمله قبول اعسار، گذشت شاکیان، نقدینگی خود مددجویان، تسهیلات مختلف و کمک بلاعوض ستاد دیه خوشبختانه زمینه آزادی آن‌ها فراهم شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.