به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم آزمون بعد از نایب قهرمانی در رقابت های کافا و یک دیدار سخت با ازبکستان اظهار داشت: این نایب قهرمانی برای ما با قهرمانی برابری می کند چون تیم‌ را در ۶ الی ۷ روز جمع کردیم.

 

وی‌ افزود: بدون آمادگی وارد مسابقات شدیم و بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند. کادرفنی من با جان و دل و شبانه روزی تلاش کردند تا بچه ها آماده مسابقات شوند و نتایج خوب بگیریم.

 

آزمون اضافه کرد: مقابل ازبکستان نیمه اول به خصوص بازی پایاپای بود و در نیمه دوم بچه ها از نظر بدنی کم آوردند و نتوانستند برنامه های تیمی را اجرا کنند. وقتی تیم دقیقه ۸۵ گل می خورد، یعنی خیلی تلاش کردیم و ازبکستان با آمادگی بالایی وارد مسابقات شده بود. آنها با آمریکا بازی تدارکاتی داشتند اما ما هم کم نیاوردیم و جنگیدیم. بازیکنان بسیار خوب کار کردند.

 

مربی تیم ملی فوتبال زنان تصریح کرد: خداراشکر که نایب قهرمانی را بدست آوردیم. این مسابقات هر ۳ روز یک بار انجام می شد و امیدوارم در رنکنیگ فیفا شرایطمان بهتر شود و حتما در مسابقات آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.