به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام صابر طهماسبی رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در سخنانی به تشریح برنامه‌های ایام فاطمیه در مؤسسات و خانه قرآنی اردبیل پرداخت و اظهار کرد: در راستای گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، ۳۰۰ برنامه فرهنگی و قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل اجرا می‌شود.
وی گفت: برنامه‌های ایام فاطمیه از سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آغاز و در ایام فاطمیه در مساجد، مدارس، حسینیه و امامزاده‌ها به همت مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان اردبیل استمرار می‌یابد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل اجرای جلسات و محافل تلاوت قرآن را از مهم‌ترین برنامه‌های ایام فاطمیه برشمرد و افزود: برگزاری گفتمان‌های دینی فاطمه شناسی، محافل انس با قرآن و جلسات ختم سوره‌های منتخب «یس، الرحمن، ملک و واقعه» از برنامه‌های شاخص مؤسسات و خانه‌های قرآنی اردبیل در ایام فاطمیه است.
حجت الاسلام طهماسبی هدف از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه را ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم و همچنین گرامی داشت رشادت‌های بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و یادآور شد: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این مراسم است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.