به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س)،روز مادر و روز زن با بیان اینکه تکریم و احترام به جایگاه زنان هم در خانه و هم در ادارات باید رعایت شود، اظهار کرد: بالاترین میزان آزادی و احترام به جایگاه و منزلت زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وضوح دیده می‌شود.

وی با اشاره به مقام و منزلت زن در سیره اسلامی افزود: بالاترین توجهات و عنایات خداوندی به مادران و زنان اعطا شده است و تمام بشریت مدیون زنان و مادران هستند و مادر بزرگترین ثروت و دارایی در این دنیا است که باید قدر آن هنگامی که در قید حیات است را بدانیم.

امام جمعه شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: ما هر چه سرمایه داریم از خانم فاطمه زهرا (س) است و امروز باید محبت و عشقمان را با خلوص نیت به آن حضرت عرضه داریم.

حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه به سفر اخیر مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به استان اردبیل و شهرستان بیله سوار اشاره کرد و گفت: از تمام زحمتکشان و دست اندرکاران پروژه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل تقدیر و تشکر می‌کنیم ولی آنچه که امروز مردم این منطقه محروم مرزی را دل آزرده می‌کند و گهگاهی حتی شکاف بین مردم و نظام ایجاد می‌کند عملکرد ناصواب برخی مسئولین از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی تصریح کرد: در بحث حقابه منطقه مغان از رود ارس که باید ۶۰ درصد باشد رعایت نمی‌شود و انتقال آب ارس به استان آذربایجان شرقی و غربی در این تنش آبی حاکم در منطقه، کاری غیرمنطقی است که انتظار ما از شخص آیت‌الله رئیسی این است که به این موضوع شخصاً وارد شوند و تدابیر لازم را به کار گیرند و خوشحالی را به کشاورزان زحمتکش منطقه هدیه کنند.

خطیب جمعه بیله‌سوار ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، تقوا را عالی‌ترین سرمایه برای انسان‌ها هم در این عالم و هم در عالم آخرت دانست و افزود: ثروت و سرمایه فقط دارایی دنیوی و مالی نیست بلکه تنها چیزی که فریادرس انسان‌ها در عالم آخرت خواهد بود، اعمال و رفتار و در یک کلام تقوای انسان‌ها خواهد بود.

حجت‌الاسلام عزیزی همچنین با محکوم کردن اهانت اخیر نشریه فرانسوی افزود: اهانت اخیر نهایت عصبانیت و خشم این نشریه بداخلاق فرانسوی است که از سوی ملت غیور و همیشه در صحنه بی پاسخ نخواهد ماند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.