به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  آیت الله عاملی در خطبه های امروز نماز جمعه اردبیل که در مصلی این شهر برگزار شد یا اشاره به شیطنت های گسترده این روزهای رسانه های معاند علیه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: کشورهای غربی و آمریکا در مقابل کشتار مسلمانان در سودان و هتک حرمت به زنان فلسطینی سکوت کرده اند ، تبعیض در قانون مساوی با نفی قانون است از این سکوت معلوم می‌شود که آنها از حقوق زن دفاع نمی‌کنند بلکه دنبال منافع خود هستند که امنیت کشور ما را بهم بریزند.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: توجه شود که پرچم واحد است همان پشت صحنه‌ای که به سرباز اسرائیلی می‌گوید ناموس مسلمان‌ها را عریان کن همان پشت صحنه در کشور ما سرمایه‌گذاری کرده که زن ایرانی لباس حشمت را کنار بگذارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به ملت بزرگ ایران گفت: در اثر محاصره دارویی که این کشورها برای ملت ما درست کرده اند هر روز بیماران خاص در اثر کمبود دارو جان خود را از دست می‌دهند اگر این کشورها واقعاً خیرخواه ملت ما هستند چرا به جای کانال‌ها/ محاصره دارویی را برنمی‌دارند؟

وی افزود:آنها با جنگ و با محاصره اقتصادی و دارویی و محاصره تکنولوژی نتوانستند به کشور ما و ملت ما و زیرساخت‌های ما دست پیدا کنند حالا با حقۀ دل سوزی آمده‌اند اما هنوز ملت ما را نشناخته‌اند.

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنانش  با اشاره به خسارت های سیل اخیر به برنج کاران و باغداران مشگین شهری از مسئولان خواست با دادن تسهیلات ارزان قیمت نگذارند آنها از دایره تولید خارج شوند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.