به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی مد و لباس ایرانی اسلامی در اردبیل اظهار کرد: در این کارگاه علاوه بر طراحان لباس، مدیران کل فرهنگی و اجتماعی و امور زنان و خانواده استانداری نیز در آن حضور یافته و نقطه نظراتی مطرح کردند که نشانه اهتمام مسئولان به آموزش و ساماندهی مد و لباس در استان است.
امیر رجبی افزود: این کارگاه تخصصی که برای نخستین بار در کشور، در استان اردبیل برگزار شد، مورد تحسین دبیر کارگروه مد و لباس کشور هم قرار گرفت و انتظار می‌رود برگزاری چنین کارگاه‌هایی در ارائه الگو‌های مناسب برای لباس‌های مجلسی و اجتماعی زنان و مردان تاثیرگذار باشد.
وی بروز رسانی دانش و تجربیات طراحان مد و لباس استان با حضور استادان برجسته کشوری و ارتقای دانش و مهارت طراحان جهت طراحی البسه جذاب و زیبا و مطابق با الگو‌های عفاف و حجاب را از مهم‌ترین اهداف این دوره آموزشی در اردبیل ذکر کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل همچنین با اشاره به قابلیت هنری طراحان مد و لباس در استان، استمرار برگزاری دوره‌های تخصصی الگو‌های ایرانی اسلامی مد و لباس را از برنامه‌های این اداره کل اعلام کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر گامی مهم در معرفی طرح‌های جدید لباس متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی برای زنان و مردان است و امیدواریم در استان اردبیل هم به تناسب وجود هنرمندان فرهیخته در طراحی مد و لباس برنامه‌هایی در خور توجه برگزار شود.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.