به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل با اشاره به روحیه نوع‌دوستی اهالی استان، ضمن تحسین کمک‌های انسان‌دوستانه خیرین در استان اردبیل، این ویژگی را مثال‌زدنی و قابل تقدیر دانست.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در جشن گلریزان ستاد دیه استان، پیشینه کمک‌های نوع‌دوستی را یادآور شد و گفت: در ایام کرونا خیرین استان اردبیل حدود یک‌هزار میلیارد تومان کمک کردند که این موضوع نشانگر نوع‌دوستی و نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

دبیر با اشاره به سابقه مشارکت خیرین در امر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در استان اردبیل، افزود: برخی زندانیان به دلایل غیرعمد مالی دچار مشکل شده‌اند که خیرین استان در طول سالیان گذشته در بازگشت آنان به آغوش خانواده نقش تأثیرگذاری داشته‌اند.

وی ضمن قدردانی از زحمات خیرین و با اشاره به رتبه پنجم استان اردبیل در زمینه آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی، اظهار امیدواری کرد با مشارکت بیش‌تر خیرین رتبه استان به ۳ رتبه اول ارتقا یابد.

گفتنی است؛ در بیست‌ودومین جشن گلریزان ستاد دیه استان اردبیل که با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای آزادسازی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد و مالی و به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، چند خیر استان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.