به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مژگان سلطانی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: امسال ۲۰ ورزشکار زن از این استان در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی تصریح کرد: این ورزشکاران در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، بوچیا، هاکی، کشتی آلیش، وزنه‌برداری معلولان، گلف، تنیس روی میز، موی‌تا و بسکتبال به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه هفت ورزشکار از استان اردبیل عضو تیم ملی هاکی کشورمان هستند، گفت: زنان ورزشکار استان در میادین ورزشی برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.

سلطانی با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف ورزشی توسط زنان ورزشکار استان اردبیل افزود: در مسابقات آسیا، اقیانوسیه و در رشته بسکتبال با ویلچر زهرا حبیبی نماینده شایسته ورزش اردبیل و عضو تیم ملی موفق به کسب نشان برنز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین زنان دوومیدانی کار استان در مسابقات و تورنمنت‌های مختلف ورزشی موفق به کسب مدال طلا، نقره و برنز شدند.

سلطانی اضافه کرد: استان اردبیل در اجرای طرح ملی ساختار قامتی زنان از استان‌های پیشتاز کشور است به گونه‌ای که تاکنون بیش از هشت هزار نفر از دختران و زنان روستایی استان در این طرح پایش شدند.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: بدون شک در صورت حمایت و تأمین زیرساخت‌های لازم، زنان ورزشکار استان اردبیل بیش از پیش در میادین ورزشی خواهند درخشید.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.