به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی  واحد در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: آیین استقبال از پیکر مطهر ۹ شهید گمنام دفاع مقدس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذر ماه با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان استان در فرودگاه اردبیل برگزار خواهد شد.
وی گفت: طی ایام فاطمیه مراسم‌های مختلفی در تمامی شهر‌های استان برگزار و در نهایت روز شنبه ۲۵ آذر ماه همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، بعد از نماز مغرب و عشاء شب وداع با شهدای گمنام در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل با حضور گسترده آحاد مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مراسم استقبال رسمی از این شهدای گمنام ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در مصلای اردبیل برگزار و بعد اقامه نماز شهدا و سخنرانی پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام از مصلای اردبیل تا میدان شریعتی تشییع و برای خاکسپاری به شهر‌های مختلف استان مشایعت خواهد شد.
واحد اضافه کرد: پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در پردیس دانشگاه فرهنگیان و پارک شهرک اداری (کارشناسان) شهر اردبیل، پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در پارک شهر فخرآباد و پارک ورودی بخش قصابه شهرستان مشگین شهر و پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دیگر نیز در محوطه شرکت کشت و صنعت مغان و پارک بسیج بخش ایران آباد شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
وی گفت: همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام در ستاد هنگ مرزی شهرستان گرمی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در روستای سولای شهرستان نمین و پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر نیز در پارک شهر بخش کورائیم شهرستان نیر با حضور گسترده آحاد مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تمامی علاقمندان و دلسوختگان فرهنگ جبهه، ایثار و شهادت و مردم ولایی، شهید پرور و همیشه در صحنه استان اردبیل خواست با حضور پرشکوه خود در این مراسمات دین خود را نسبت به مقام شامخ شهدای والامقام ادا کنند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.