به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امیر رجبی در همایش رسانه، چالش‌ها و فرصت‌ها که با هدف تعالی بخشی، امیدآفرینی و وفاق در سالن بیضای اردبیلی برگزار شد اظهار داشت: بمباران رسانه‌ای با حمایت‌های مالی هنگفت علیه ملت و کشور انجام می‌شود و اهالی منصف رسانه می‌توانند به دور از سیاه نمایی انتقادات خود را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ضمن تاکید بر اینکه نقد منصفانه در جامعه کارساز است، اظهار کرد: متاسفانه عقده‌گشایی و تخریب توسط تعدادی محدود در فضای مجازی استان وجود دارد که از ساحت رسانه استان اردبیل به دور است. از اهالی رسانه استان درخواست داریم در انتشار اخبار شرط انصاف را رعایت کنند و از دایره اخلاق خارج نشوند.
رجبی تصریح کرد: نا امیدی و یاس که توسط برخی افراد در فضای رسانه‌ای جامعه رقم زده می‌شود، بدبینی و سستی عقاید دینی را به‌دنبال دارد.
این مسئول حوزه فرهنگ استان اردبیل بیان کرد: وظیفه رسانه و اهالی و اصحاب آن کمک به ایجاد فضای شادابی و نشاط و انسجام در جامعه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در این مراسم که با هدف تجلیل از مقام آوران جشنواره منطقه‌ای شمالغرب کشور و قدردانی از پیشکسوتان رسانه استان برگزار شد گفت: در اسرع وقت پیگیر مشکلات حوزه مطبوعات و رسانه استان خواهیم بود و قدم به قدم برای ارتقا و بهبود فضای رسانه‌ای استان کمک خواهیم کرد. این جلسات هم افزایی در نوبت‌های بعدی با حضور مسئولان ارشد استان ادامه خواهد داشت.
وی همچنین با بیان اینکه خانه مطبوعات استان باید رونق و دارای کارکرد باشد، اظهار کرد: ارتقای فضای رسانه استان در گرو فعالیت و اقدامات خانه مطبوعات است.
رجبی خانه مطبوعات استان اردبیل را ظرفیت صنفی بزرگ برای اهالی مطبوعات و رسانه استان برشمرد و گفت: در دوره جدید انتخابات خانه مطبوعات احیای آن را از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری خواهیم کرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان در پایان صحبت‌های خود ضمن اشاره به اینکه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را خانه خود بدانند، تصریح کرد: این اداره کل به دور از سلایق و گرایش‌های سیاسی برای اعتلای رسانه استان با اهالی رسانه همکاری خواهد داشت.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.