به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان رستم گفت:مردم این شهرستان در مقاطع مختلف انقلاب سربلند بیرون آمده اند و دولت برای محرومیت زدایی در این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان رستم گفت: مردم غیور و دلاور لر و عشایر این منطقه ۲۲۰ شهید و بیش از ۵۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کرده اند و همواره در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند و برگردن ما حق بزرگی دارند و خدمتگزاران آن‌ها در دولت تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت در این منطقه و جلب رضایت مردم به کار می‌گیرند.
رئیس دولت سیزدهم، اعتماد مردم به نظام و مسؤلین را سرمایه‌ای عظیم ذکر کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم این سرمایه ارزشمند را حفظ کنیم، زیرا نظام امروز به پشتوانه همین مردم در منطقه و جهان اقتدار و عزت خود را اثبات کرده است و به اتکا به همین قدرت مردمی سخن از حمله و تجاوز به خاک ایران حتی در ادبیات مستکبرین حذف شده و رمز این پیروزی حضور مردم در صحنه است.
رئیس جمهور در ادامه به راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی رستم که امروز به بهره برداری رسید؛ اشاره کرد و گفت امروز ما شاهد افتتاح بیمارستان مجهزی بودیم که همه تجهیزات آن تولید داخل است و با راه اندازی آن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم منطقه رفع شد.
آقای رئیسی به کارخانه قند ممسنی در رستم هم اشاره کرد و گفت این کارخانه که ظرف چند روز آینده در مدار فعالیت قرار می‌گیرد با جذب نیرو مشکل اشتغال را در منطقه برطرف می‌کند. رئیس جمهور همچنین در خصوص راه اندازی صنایع تبدیلی کشاورزی و کارخانه آرد در رستم و ممسنی را از طرح‌های اشتغالزایی دانست که دولت آن‌ها را بررسی کرده و در این خصوص اقداماتی صورت گرفته است که با اجرای آن‌ها روند اشتغال و تولید در منطقه رونق می‌گیرد.
رئیس دولت سیزدهم درباره سد پارسیان هم گفت با تلاش دولت این سد عملیاتی و اجرا خواهد شد.
سید ابراهیم رئیسی همچنین به راه‌های مواصلاتی در شهرستان رستم به عنوان یکی دیگر از دغدغه‌های مهم مردم اشاره کرد و گفت: با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی اجرای راه‌های مواصلاتی در دستور کار است.
موضوع مسکن ملی یکی دیگر از محور‌های سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم رستم بود. سید ابراهیم رئیسی گفت: افراد متقاضی نباید از داشتن مسکن محروم باشند و اگر کسی توان پیش پرداخت برای ساخت مسکن را ندارد نباید از فهرست طرح مسکن ملی حذف شود.
رئیس جمهور تاکید کرد ترتیبی داده شده تا افراد محروم که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی هستند با حمایت دولت خانه دار شوند.
رئیس دولت سیزدهم در ادامه خطاب به استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های انقلابی استان فارس خواست به محرومان توجه ویژه داشته باشند و درد و رنج مردم را درد و رنج خود بدانند.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه برای ایجاد تحول و رفع مشکلات به نیرو‌های داخل تکیه داریم افزود خواسته‌ها و مطالبات مردم رستم را با کمک مسؤلان استانی حل خواهیم کرد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.