به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، اکبر بهنام جو  استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از تعطیلی اصناف و ادارات تا ۳۰ مرداد خبرداد و گفت: بر اساس تصویب در ستاد ملی مدیریت کرونا این تعطیلی در تمام استان ها اجرایی بوده و در اردبیل نیز عملیاتی می شود.

وی افزود:  ممنوعیت تردد بین استان ها  نیز از دیگر مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا است که در قالب این مصوبه از  ۲۴ مرداد ماه تا پنج شهریور ماه از ورود و خروج خودروهای غیربومی به استان ها به غیر از موارد بسیاری ضروری و خودروهای خدمات رسان و سوخت رسان با همکاری نیروی انتظامی ممانعت به عمل می آید.

استاندار اردبیلاز خرید ۱۵۰ تخت بیمارستانی خبر داد و گفت: با افزایش این تخت‌ها و تجهیز مراکز درمانی تلاش می‌شود تا در وضعیت بحرانی فعلی هیچ بیمار بدون تخت نباشد.

وی گت: در حال حاضر تعداد ۷۶۹ نفر در بیمارستان‌ها بستری شبانه روزی و هزار و ۱۶۴ نفر هم به صورت موقت بستری و تحت درمان قرار دارند.

وی با بیان اینکه در پیک قبلی ۶۴۰ نفر در استان بستری شدند گفت: کنترل وضعیت کنونی نیازمند توجه بیشتر اهالی استان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی دو متری عنوان کرد.

بهنام جو با دعوت از عزاداران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: تمامی مراسم  عزاداری محرم باید در فضای باز انجام شود، چرا که  کرونا دلتا  قدرت سرایت پذیری بالایی دارد.

 

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.