به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، الهام اجاقی مدیر شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اردبیل گفت: ۱۰۵ سری کمک جهیزیه در شهرستان اردبیل و پنج سری کمک جهیزیه در شهرستان نیر، با حضور مسئولان و طی آئینی به ۱۱۵ نوعروس تحت حمایت اهدا شد و ارزش هر سری کمک جهیزیه ۱۰۰ میلیون ریال است.

الهام اجاقی افزود: در آئین اهدای جهیزیه‌ها در شهرستان اردبیل که در بقعه امامزاده صدرالدین برگزار شد، در حضور مقامات استانی به صورت نمادین، آئین عقدخوانی برای یک زوج تحت حمایت برگزار شد و این، چهلمین سری اهدای کمک جهیزیه از سوی آبشار عاطفه‌ها به نوعروسان تحت پوشش در استان از سال ۹۳ تاکنون است.

مدیر شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان اردبیل ادامه داد: علاوه بر کمک جهیزیه‌ها در شهرستان اردبیل ۱۱۰ بسته سبد کالایی به ارزش هر بسته ۶ میلیون ریال و در شهرستان نیر مقادیری لباس و کفش و کتاب رنگ آمیزی به مهرجویان و مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام (ره) اهدا شد.

اجاقی درباره منابع مالی این موسسه تصریح کرد: منابع مالی موسسه با همت بیش از سه هزار نیکوکار تامین می‌شود و این موسسه، چهار هزار خانواده را در استان تحت پوشش دارد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.