به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، معاون استاندار و رییس ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه این هدیه حاوی پیام بزرگی برای مردم استان و کشور است، اظهار کرد: خانم کامل پور در ازای زحمتی که برای این اثر هنری کشیده‌اند انتظار دارند مردم عزیز استان اردبیل در روز جمعه ۱۱ اسفندماه با درصد مشارکت بالا حق زحمات وی را ادا کنند.
رضا قاسمیان با بیان اینکه مردم استان اردبیل جشن سیاسی آبرومند و پرافتخاری را به نمایش خواهند گذاشت، خاطرنشان کرد: این هنرمند با تلاش شبانه روزی و احساس مسئولیت این اثر هنری را آفریدند در حقیقت این احساس مسئولیت وی، یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های پیشرفت و توسعه استان اردبیل است.
رییس ستاد انتخابات استان اردبیل در ادامه با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی اعتبار و اقتدار کشور را افزایش می‌دهد، افزود: مردم ما با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی جایگاه کشور را در دنیا ارتقاء خواهند داد.
قاسمیان با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات، پیشرفت و توسعه کشور را تضمین خواهد کرد، گفت: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات سالم و یک جشن بزرگ سیاسی آماده است.
گلیم «من رای می‌دهم» با انگیزه دعوت پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تهیه و با نخ ابریشم و مرینوس در ابعاد ۷۰ در ۵۰ آماده شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.