به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، کارگاه آموزشی سواد رسانه ای در فضای مجازی با حضور خادمین شهداء برگزار گردید.

این کارگاه با همکاری مرکز فضای مجازی بسیج گرمی، اردویی ناحیه و کمیته خادمین شهداء شهرستان گِرمی در حسینیه سپاه برگزار شد.

اهمیت و ضرورت سواد رسانه ای شناخت انواع رسانه ها،ماهیت و کارکردهای آنها،تکنیک های اقناع سواد رسانه ای،اسلام هراسی با ابزار هنر و رسانه از محورهای اصلی این دوره بود.

موضوع این دوره آموزشی «فضای مجازی آسیب ها، تهدیدها و فرصت ها» بود که توسط مرکز فضای مجازی بسیج ناحیه گرمی تدریس شد.

به نقل از کمیته خادمین شهداء شهرستان گِرمی ؛سواد رسانه‌ای فن و تکنیکی است که ما از طریق آن قادر می‌شویم به عنوان مخاطبی فعال و پویا با پیام های رسانه‌ای مواجه شویم و در برابر پیام های رسانه‌ای قدرت تمییز داشته باشیم.

سواد رسانه ای به دنبال آن است که در فرد توانایی لازم برای استفاده از رسانه ها را به وجود آورد؛ به طوری که فرد بتواند ضمن درک، تحلیل و ارزیابی پیام های رسانه های مختلف، پیام ها و برنامه های مثبت، مفید و سازنده را از پیام های منفی و بی محتوا تشخیص دهد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.