به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،اباصلت ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع ورزشی ویژه بانوان در بوستان زرناس اردبیل تامین شده است، گفت: علاوه بر زمین، نقشه و پیمانکار این پروژه نیز مشخص شده است.
وی با بیان اینکه برای احداث مجتمع ورزشی ویژه بانوان در شهر اردبیل با ۵۰ میلیارد اعتبار در آینده نزدیک بر زمین زده می‌شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز این مجتمع ورزشی تا پایان سال آینده تکمیل شده و در اختیار بانوان قرار بگیرد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهد، اعضای شورای شهر و شهرداری اردبیل احداث مجتمع ورزشی ویژه بانوان را از نیاز‌های جامعه شهری تشخیص داد تا این قشر به راحتی و در کمال آسایش و آرامش ورزش کنند.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل همگانی کردن ورزش را یکی از اولویت‌های شورای شهر و شهرداری اردبیل برشمرد و گفت: البته این به معنای بی‌توجهی مدیریت شهری به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیست.

ابراهیمی با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل برای همگانی کردن ورزش و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه تلاش می‌کند، افزود: در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با مشارکت هیات ورزش همگانی شهرستان اردبیل ۱۲ ایستگاه تندرستی با حضور مربیان مجرب آمادگی جسمانی در بوستان‌های اردبیل راه‌اندازی کرده است.
وی فرهنگ‌سازی و ترویج مشارکت شهروندان در ورزش‌های همگانی را از اهداف راه‌اندازی ایستگاه‌های تندرستی ذکر کرد و گفت: برنامه‌های این ایستگاه‌ها هر روز ساعت ۷.۵ صبح در پارک بانوان، پارک معلم، عالی قاپو، پارک ولایت، بوستان وحدت، پارک زرناس، پارک سینا پشت هلال حمر، پارک بوشلی باغ، پارک شفا، استادیوم کارگران، مجموعه ورزشی تختی، سالن حجاب و سالن رضازاده با حضور مربیان کارآزموده دایر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: شهروندان با حضور در این ایستگاه‌های تندرستی علاوه بر انجام فعالیت‌های ورزشی و دریافت مشاوره‌های تخصصی با نحوه صحیح استفاده از وسایل ورزشی نیز آشنا می‌شوند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.