به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل، بر همکاری و تعامل هرچه بیشتر برای تقویت سلامت مردم و حفظ محیط زیست تاکید شد.

لطیفی مدیرکل صداو سیمای مرکز اردبیل یکی از وظایف رسانه ملی را گسترش امید و اخلاق در جامعه دانست و گفت: صدا وسیما با اطلاع رسانی درست و به موقع، توجه به رفع مشکلات مردم و به چالش کشیدن مسئولان در جهت تحقق خدمت رسانی به مردم، می‌تواند جلوی توطئه‌های دشمن را بگیرد و مردم را با واقعیت‌ها و مسائل روز جامعه آشنا کند.

دکتر محمدیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم در این نشست با بیان اینکه یکی از چالش‌های اساسی جامعه امروز، جوانی جمعیت، پیشگیری از بیماری‌های واگیر و آموزش سبک زندگی سالم به مردم است گفت: صدا و سیما در تحقق سلامت جامعه با اطلاع رسانی درست و به موقع نقش بسیار مهمی دارد.
همچنین قاسم زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: داشتن محیط زیست سالم و حفظ گونه‌های کمیاب نیازمند آموزش عمومی است که در این زمینه صدا وسیما می‌تواند به خوبی نقش آفرینی کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.