به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، همزمان با چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی با شعار ” برای مردم، برای به زیستن” نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی در ۱۶ غرفه با حضور شرکای اجتماعی، مراکز و موسسات تابعه و جمعی از مسئولین واحد‌های بهزیستی استان به مدت ۴ روز در محوطه بقعه شیخ صفی صحن قیزیل باشلار در حال برگزاری می‌باشد.
حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن تبریک هفته بهزیستی و فرار رسیدن چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی خدمت خانواده بزرگ سازمان و ارج نهادن به تمام تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه حمایت از افراد محروم، درمانده، معلول و آسیب دیده گفت: سازمان بهزیستی از بدو تاسیس خود در زمینه‌های مختلفی برای آحاد جامعه بویژه از دوران طفولیت تا سالمندی خدمات بسیار متعدد و متنوعی ارائه می‌نماید. بطوریکه طیف وسیعی از افراد جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته و خدمات لازم را دریافت می‌نمایند.
مدیرکل بهزیستی استان هدف از برگزاری نمایشگاه را معرفی توانمندی‌های جامعه هدف و در کنار آن برپایی ایستگاه‌ها و پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح استان و شهرستان برای معرفی فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به آحاد جامعه و، ولی نعمتان تحت پوشش عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی نهاد کاملاً حرفه ای، تخصصی و حمایتی می‌باشد لذا شفاف سازی فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در اولویت کاری این سازمان قرار دارد.
رضایی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی امسال و لزوم همراهی تمامی شرکای اجتماعی در پیشبرد اهداف سازمانی از تشکیل بیش از ۱۵۰ مورد جلسات هماهنگی و برون سازمان خبر داد و گفت: با تشکیل جلسات بین بخشی و همانگی‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا مطالبات، ولی نعمتان خود را از دستگاه‌های اجرایی و تمام شرکای سازمان پیگیری و به نتیجه برسانیم.
وی همچنین افزود: امیدواریم با اقدامات خوبی که از سوی دولت و مردم برای معرفی و استفاده از ظرفیت تمامی شرکای اجتماعی و موسسات خیریه در حال انجام می‌باشد کمک کنیم تا افراد جامعه هدف استقلال فردی خود را بدست آورده و توانمند گردند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: روابط عمومی بهزیستی اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.