به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، علی تقی‌زاده رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: جشنواره بازی‌های بومی و محلی با هدف مشارکت و ترویج بازی‌های بومی و محلی در بین بانوان شاغل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره ترغیب و تشویق و مشارکت کارکنان دولت در فعالیت‌های ورزشی و آشنایی با بازی‌های بومی و محلی اردبیل و مهمتر از آن، ترویج این بازی‌ها در بین کارکنان است.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل گفت: این جشنواره در سه رشته ورزشی دال پلان، دوز فیزیکی و هفت سنگ مهارتی برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره، نمایشگاه سبک زندگی و آیین‌های سنتی روستاییان و عشایر استان و وسایل دست‌ساز روستاییان به نمایش گذاشته خواهد شد.

رییس هیأت روستایی، عشایری و بازی‌های بومی، محلی استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در روز ۱۷ بهمن ماه با حضور ۵۰ بانوی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.