به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  سیدمحمد اعتماد اعجازی گفت: اجرای جشن‌های «امید آینده» با توجه به لزوم ایجاد نشاط و امید در جامعه در نقاط مختلف شهر و برگزاری نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی با عنوان «خیابان آینده» در محل سالن ختایی مجموعه جهانی شیخ صفی برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم مختلف شعبانیه از جمله جشن‌های فرهنگی و موکب‌های پذیرایی افزود: این نمایشگاه فرهنگی و آموزشی به منظور ارائه محتوا‌های تبیینی، فرهنگی، هنری و عرضه محصولات مرتبط به‌همراه برگزاری برنامه‌های گوناگون فرهنگی بانشاط از امروز، هفتم اسفند آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه غرفه‌های دینی، مذهبی، سنتی و آیین‌های ایرانی روستایی و عشایری و تولید ملی، جمعیت و خانواده و غرفه دعوت در این نمایشگاه به همت برخی دستگاه‌های اجرایی و مجموعه‌های مردمی و جهادی برپا می‌شود، افزود: با توجه به نقش دختران و زنان در خلق حماسه و انتخاب آینده ایران قوی، برگزاری نشست‌های گفتگومحور در حوزه‌های مختلف با حضور نخبگان و جوانان نیز برنامه‌ریزی شده است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.