به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری شور عاطفه های در استان اردبیل خبرداد و گفت: امسال شور عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس با شعار « با هم مشق محبت بنویسیم » در استان اردبیل اجرا می شود

وی گفت: شور عاطفه ها امسال نیز طبق سالهای گذشته با همکاری صدا و سیما ، بسیج  و آموزش و پرورش  از امروز ۲۰ شهریور ماه تا ۱۱ مهرماه  بصورت غیر حضوری  و با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در حوزه تامین نیازهای تحصیلی با روش های غیر حضوری  انجام می شود.

دشتی در ادامه سخنان خود به آمار خانوارهای حت پوشش کمیته امداد در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در سطح استان اردبیل ۴۱ هزار خانوار بالغ بر ۸۶هزار نفر  تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند  که از این تعداد ۱۴هزار و پانصد نفر دانش اموز هستند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: امیدواریم  بتوانیم با کمک خیرین  و موسسات خیریه  نیازهای این افراد مستعد را تامین کنیم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) به کمک های مردمی خیرین و نیکوکاران در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: سال گذشته در جشن نیکوکاری  بالغ بر ۴میلیارد و دویسیت میلیون تومان  کمک های خیرین و نیکوکاران در راستای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان  جمع آوری شد.

وی به شیوه های کمک خیرین اشاره کرد و گفت: مردم می توانند کمک های نقدی خود  می توانند با برقراری ارتباط از طریق سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ اعلام آمادگی کرده و یا با مراجعه به سامانه پرداخت آنلاین  #۰۴۵*۸۸۷۷*  در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: سبلان ما

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.