به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  جشن بزرگ سعید غدیر خم همزمان با سراسر کشور در جای جای استان اردبیل نیز برگزار شد.

بمناسبت هفته فرهنگی اردبیل و عیدسعیدغدیرخم و بهمراه تجلیل از نخبگان فرهنگی و اجتماعی محلات اردبیل جشن بزرگ مردمی محله پیرمادر اردبیل برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: برای اولین بار بمناسبت هفته فرهنگی اردبیل جشن بزرگ مردمی بهمراه تجلیل از نخبگان فرهنگی و اجتماعی در محله پیرمادر اردبیل و باحضور ریش سفیدان،حسینیان و جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی با تاکید بر احیای هویت محلات قدیمی اردبیل گفت: امروز خوشحالیم که در عید غدیرخم در محله ای دورهم جشن گرفتیم که علمدار مهربانی و همدلی ها نام گرفته و این رویکرد( احیای هویت تاریخی و فرهنگی محلات) تداوم خواهد داشت.

ابراهیمی ادامه داد: این جشن محلات اولین قدم برای احیای هویت فرهنگی و اجتماعی محلات است و امروزه این اقدامات فرهنگی برای محلاتی که کم کم بخاطر فضاهای جدید هویت خود را از دست میدهند؛ ضروری است.

 

جشن بزرگ  بزرگ عیدغدیر در محل پیاده راه اسفریس عالی قاپو اردبیل  برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

، جشن بزرگ عید غدیر به همت  سازمان های مردم نهاد ، ادارات  استان اردبیل در فرهنگسرای بانوان برگزار شد.

 

ویژه برنامه زنده شاد میدانی و مردمی ولایت بایرامی، به مناسبت عید غدیر خم در ساحل دریاچه شورابیل، کاری از رادیو اردبیل

 

جشن مردمی عید ولایت به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در باغ فردوس برگزار شد.

جشن عید ولایت در دانشگاه آزاد اردبیل

گزارش : از عباسی

انتهای پیام/

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.