به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، عاملی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان افزود: استان اردبیل در قبولی کنکور سال جاری، رتبه ۲۵ کشوری را به خود اختصاص داد که این رتبه زنگ خطر بزرگی برای آینده محسوب می‌شود که دلایلی مختلفی اعم از افت کیفیت آموزشی در سطح استان، منطقه‌بندی غیراصولی استان اردبیل با برخی استان‌های کشور که نیازمند اصلاح است.
وی تصریح کرد: میانگین نمرات پایانی مقاطع مختلف طی سال گذشته در دروس عمومی و تخصصی بسیار نگران‌کننده بود که امسال اقدامات لازم با مشورت متخصصان حوزه مذکور انجام شده است.

استاندار گفت: در سطح استان بیش از ۵۰ مدرسه کانکسی و مدرسه سنگی وجود دارد که باید در کم‌ترین زمان این نوع مدارس جمع‌آوری و مدارس ساختمانی با استاندارد‌های موجود جایگزین شوند.

عاملی اظهار کرد: در دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، مشکلات و کمبود‌های بسیاری وجود دارد که یکی از مشکلات اساسی، خوابگاه خواهران و برادران در این مجموعه بوده که از جناب وزیر آموزش‌وپرورش خواستار توجه ویژه هستیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع:  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.