به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، بهره‌برداری از بخش اقامتی مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل ظهر امروز با حضور سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد.

این بخش اقامتی در طبقه سوم مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل و رو به دریاچه شورابیل قرار دارد و دارای ۲۸ اتاق به ظرفیت پذیرایی ۱۱۰ نفر است و منجر به اشتغال‌زایی برای نزدیک به ۳۰ نفر از ایثارگران شده است و ایثارگران می‌توانند در کنار امکانات اقامتی، از رستوران با ظرفیت ۲۵۰ نفر و استخر و سونا نیز بهره‌مند شوند.

پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار اردبیل حدود ۸۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن در مجموع ۴۱میلیارد تومان هزینه شده است و فاز توان‌بخشی و فرهنگی آن در آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم آغاز بهره‌برداری از بخش اقامتی این مجتمع اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در تمامی استان‌ها مرکزی را برای ایثارگران عزیز ایجاد می‌کند که مجموعه‌ای از خدمات درمانی توان‌بخشی، اقامتی، سیاحتی و ورزشی را در اختیار این عزیزان قرار دهد که مرکز توان‌بخشی اردبیل یکی از این مراکز است.

قاضی‌زاده هاشمی پس از بازدید از این مجتمع در بیمارستان شهید پاریاب (ایثار) اردبیل حضور یافت و با جانبازان اعصاب و روان و بستری در این بیمارستان در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیمارستان شهید پاریاب (ایثار) اردبیل تنها بیمارستان مجهز در رسیدگی به بیماران و جانبازان اعصاب و روان شمال‌غرب کشور است و بسیاری از ایثارگران، تحت درمان پزشکان و کادر مجرب این بیمارستان سلامتی خود را به دست آورده و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

منبع: فارس

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.