به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، رجبی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی استان اردبیل افزود: همچنان در سال‌جاری نیز پرداخت تسهیلات ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوریبه شکل قرض‌الحسنه با همراهی بانک‌های عامل ادامه دارد و امیدواریم شرایط مطلوبی را در پرداخت این تسهیلات شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: ۳۰ هزار میلیارد ریال در این زمینه به متقاضیان پرداخت شده تا گروه‌های مختلف جامعه از این تسهیلات استفاده کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های دولتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۲۱۵ هزار و ۱۱۱ فقره تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده که ارزش ریالی این تسهیلات ۲۵۵ هزار میلیارد ریال بوده است.

رجبی عملکرد سال ۱۴۰۰ را در این حوزه یادآور شد و افزود: ۱۶۲ هزار میلیارد ریال وام به متقاضیان پرداخت شده بود که ۹۳ هزار میلیارد ریال رشد پرداخت تسهیلات را در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن شاهد هستیم.

رجبی اضافه کرد: پرداختی تسهیلات بانک‌ها در پنج بخش اصلی است که مسکن، صنعت و معدن، کشاورزی، بازرگانی و قرض‌الحسنه را شامل می‌شود.

وی بهره‌مندی فعالان اقتصادی و عموم مردم را از این تسهیلات یادآور شد و بیان کرد: ۲۸۸ شعبه با ۱۱۳ باجه در استان اردبیل در قالب بانک‌های دولتی به مردم خدمات ارائه می‌کنند که گستردگی این خدمات را شاهد هستیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.