به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دادگستری کل استان اردبیل به مناسبت یوم الله  ۱۳ آبانماه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیز ملت ایران است. این روز باشکوه درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر دنیا است که با ابرقدرت های چپاول گر به مبارزه بی امان بپردازند و عزّت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

در عصر جدید ، عصر دیجیتال بیشتر باید مراقب هجوم استکبار به سر گردگی آمریکا باشیم. چرا که غرب از این رشد انقلاب بیمناک است و از آنجائیکه  آینده و ادامه این روش در دستان دانش آموزان و دانشجویان می باشد، جامعه هدف آنها همین دانش‌آموزان و دانشجویان هستند و در تقابل با این دشمنان قسم خورده ملت، کوچک‌ترین غفلت باعث لطمه به اسلام و انقلاب می شود، لذا به یاری خداوند متعال و در سایه رهنمودهای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی قشر جوان و نوجوان ملت عزیز ایران اسلامی با درک حساسیت ها  و در کمال هوشیاری و بصیرت انقلابی تمام نقشه های پوشالی دشمنان را در طول تاریخ پس از انقلاب نقش برآب نمودند.

بدینوسیله کلیه کارکنان تشکیلات قضایی استان اردبیل هم صدا با همه ملت شهید پرور، ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” یکبار دیگر با آرمان های امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پیمانی دوباره بسته و برای همیشه اقدامات وحشیانه جهانخواران و فریب خوردگان آنها را در سر تا سر جهان به شدت محکوم می نماییم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.