به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سیلیا فلورس، همسر رئیس جمهور ونزوئلا، در جمع تعدادی با بانوان فعال ایرانی در حوزه‌های مختلف حاضر شد و ضمن این دیدار، نقطه نظرات آنان را شنید و در جریان فعالیت‌های این بانوان قرار گرفت.

در این دیدار که در مجموعه سعدآباد و با حضور انسیه خزعلی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده صورت پذیرفت، تعدادی از بانوان ایرانی و نیز چند تن از بانوان همراه همسر رییس‌جمهور ونزوئلا به ایراد سخن پرداختند.

سپس سیلیا فلورس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران و آشنایی با توانمندی‌های زنان ایران از مقاومت مردم ونزوئلا در برابر تحریم‌ها و فشارهای آمریکا سخن گفت و مقاومت را تنها راه ایستادگی و پیشرفت دانست.

معاون رئیس جمهور نیز ضمن یادآوری سخنان مقام معظم رهبری و تاکید بر اینکه هزینه مقاومت از سازش و تسلیم کمتر است، از ایستادگی مردم ونزوئلا خصوصاً زنان مبارز آن کشور تقدیر نمود.

ایشان از مقاومت زنان ایرانی در دوره‌های مختلف نبرد و جنگ‌های  نظامی-سیاسی-اقتصادی سخن گفت و نقش زنان را در جنگ‌های ترکیبی و شناختی پر اهمیت دانست.

در پایان این دیدار هر دو طرف بر ادامه مذاکرات و عقد تفاهم‌نامه برای اقدامات عملیاتی فیمابین تاکید نمودند.

 

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.