به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سجاد لطفی در جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس در استان اردبیل بر ضرورت انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، مراکز تولید و عرضه پوشاک ویژه زنان و فعالین حوزه مد و لباس تاکید کرد.
وی رویکرد ایجابی را در حوزه حجاب و عفاف حائز اهمیت دانست و با اشاره به تغییر رویه برگزاری جشنواره مد و لباس، برگزاری دوره دوزادهم این جشنواره در آینده را فرصتی مناسب برای صاحبان ایده در حوزه مد و لباس عنوان کرد.
او برگزاری کارگاه‌های تخصصی را از مهمترین برنامه‌های کارگره ساماندهی مد و لباس اعلام کرد و از استان اردبیل به عنوان استان پیشتاز در برگزاری این کارگاه‌ها نام برد.
رضا قاسمیان معاون امنیتی و سیاسی و اجتماعی استانداری اردبیل هم در این جلسه، برگزاری جشنواره‌ها و رویداد‌های مختلف در این حوزه را برای ارایه الگوی مناسب مد و لباس به نسل جوان موثر دانست و برنامه‌ریزی برای جلب هنرمندان و طراحان و فعالین صنعت مد و لباس جهت تولید البسه متناسب با نیاز جامعه را خواستار شد.
امیر رجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: این استان تاکنون شاهد برگزاری چهار جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی و نمایشگاه حجاب و عفاف بوده است.
وی افزود: کارگاه تخصصی مد و لباس با حضور اساتید برجسته کشوری در راستای برنامه‌های جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در اردبیل برگزار خواهد شد و در این کارگاه، ۸۰ طراح و هنرمند حوزه مد و لباس شرکت خواهند داشت.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.