به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در آئین «آفرین نامه» در اردبیل گفت: فعالیت‌های متنوع و کارگاه‌های تخصصی کانون، زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های کودکان و نوجوانان است و اعضای فعال در نیمه نخست سال جاری علاوه بر دریافت نشان از جشنواره‌ها و فراخوان‌های ملی و بین‌المللی، مهارت‌های کاربردی رشته‌های خود را کسب کرده اند.
ملیحه ملک‌زاده فرد افزود: کودکان امروز، آینده‌سازان فردای کشور هستند و توجه به نیاز‌ها و حقوق آن‌ها سرمایه‌گذاری برای آینده جامعه است.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این آئین از برگزاری پنج برنامه در سطح استان در نیمه نخست سال جاری با همراهی اعضای فعال و مربیان سختکوش کانون خبر داد.
داریوش علومی مسابقه کالای سرزمین من با نگاهی به ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده ذکر کرد و گفت: در این مسابقه ۸۰ اثر تولید شد که چهار اثر ادبی و ۱۱ اثر هنری به‌عنوان برگزیده معرفی شد.
وی نمایشگاه آوای نقوش و کتیبه‌ها برگرفته از معماری بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مسابقه عکاسی کودکان در همایش شیرخوارگان حسینی و مهرواره صد کتاب، صد نگاه با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و ترغیب اعضا به کتاب‌خوانی را از برنامه‌های مهم استان در نیمه اول سال برشمرد که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در فراخوان جشنواره سجاده‌های نور که در فصل بهار با موضوع نیایش و عبادت برگزار شد، از مجموع ۱۳۱ اثر در بخش‌های عکاسی، عکس نگار و معرفی کتاب ۱۸ اثر حائز رتبه‌های برتر شد.
قصه‌گویی و پخش نماهنگ از بخش‌های دیگر این مراسم بود و در پایان با اهدای جوایزی از اعضای موفق، برگزیدگان فراخوان‌ها و جشنواره‌های استانی به همراه مربیان تلاشگر کانون تجلیل شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.