به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام مهدی اسد علیزاده بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار کرد: تجلیل از مادران و همسران شهدای سرافزار انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل از انسان‌های وارسته و متعهدی است که همسر و فرزندان خود برای سرافرازی و سربلندی ارزشهای مقدس اسلامی به جبهه‌های حق علیه باطل بدرقه کردند.

وی با بیان اینکه این مادران و همسران با شکوه‌ترین جلوهای ایثار و از خود گذشتگی را به نمایش گذاشتند، افزود: در مقام و منزلت شهدای اسلام در آیات زیادی از قرآن کریم به قداست و پاکی و ارزش شهدا اشاره شده است و این کتاب آسمانی می‌فرماید آنان را که در راه خدا شهید شده‌اند را از دنیا رفته ندانید بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدا روزی دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: تجلیل از شهدای اسلام و قرآن باید به همسر و فرزندان آنان نیز تسری پیدا کند زیرا که تجلیل از این عزیزان نیز افتخار بزرگی برای کشور اسلامی است.

حجت الاسلام اسد علیزاده ضمن تکریم از همسران و مادران شهدای گرانقدر سنگرسازان بی سنگر خاطرنشان کرد: اسلام با تبعیض نژادی و جنسیتی مخالف بوده و حرکت در صراط مستقیم را توأم به مردان وزنان توصیه می‌کند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.