به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، در این مراسم که صبح شنبه در مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، لیلا یحیی‌زاده با اشاره به اینکه قرآن مایه رحمت برای مؤمنان و خسارت و زیان برای ستمکاران است، اظهار کرد: اهانت به مقدسات دینی مسلمانان امری غیر قابل پذیرش و مذموم است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌های دینی نشات‌گرفته از فطرت الهی است و باید در مقابل هرگونه اهانت و تعرض مصون بماند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل افزود: کافران و دشمنان اسلام به خیال اینکه با قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات دینی می‌توانند از گسترش مفاهیم قرآنی جلوگیری کنند دست به چنین اقدامات شنیعانه می‌زنند غافل از اینکه قرآن نوری است که روشن‌کننده قلب‌ها و راهنمای تمام انسان‌ها بوده و هرگز خاموش نخواهد شد.

یحیی‌زاده بیان کرد: در پی این بی‌احترامی دشمنان یاوه‌گو خواهران طلبه مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل در یک تجمع پرشور که در این واحد حوزوی برگزار شد با محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم خشم و انزجار خود را از دولتمردان غربی اعلام کرده و با آرمان‌های قرآن، شهدا و ولایت فقیه تجدید پیمان کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا (س) اردبیل گفت: در برنامه تجمع خواهران طلبه ابتدا محفل انس با قرآن کریم به منظور تکریم این کتاب آسمانی صورت گرفت و سپس طلاب ضمن محکوم‌کردن اقدام گستاخانه دشمنان خواستار اقدام قاطعانه تمام نهادهای بین‌المللی در برخورد با عوامل هتک حرمت به مقدسات دینی شدند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.