به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، فعالان، اساتید، مربیان و مسئولین موسسات و خانه قرآنی به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرحوزه علمیه خواهران و مشاور استاندار، معاون امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه و مدیرعامل و اعضای اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استان اردبیل پیش از ظهر امروز با حضور در جوار شهدای گمنام منطقه گردشگری شورابیل اردبیل با تلاوت کلام‌الله مجید، اهانت به قرآن را محکوم کردند.

امیررجبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل در این اجتماع گفت: اقدام زشت و جنون آمیز که در راستای خوش خدمتی به سردمداران صهیونیسم بین الملل انجام گرفت، خود نشانه‌ای از پروژه اسلام هراسی استکبار جهانی است که نه تنها دستاوردی برای ایادی پست و بی‌مقدار این اقدام ندارد بلکه، نفرت و بیزاری مسلمانان و پیروان دیگر ادیان توحیدی جهان را نیز از عوامل استکبار جهانی برانگیخته است.

وی افزود: دشمنان اسلام باید بدانند که این اقدام غیرعاقلانه آنها، چهره واقعی پنهان در نقاب‌های تزویرشان را بر ملا کرده و سرآغازی برای موج جدید گرایش به اسلام و قرآن در سراسر دنیا خواهد بود.

در این تجمع قاری بین‌المللی قرآن استاد محمد اسمعیلی به قرائت قرآن پرداخته و  بیانیه‌ای توسط نهضت حورزاده مسئول اتحادیه موسسات و مراکز قرآنی استانی اردبیل با مضمون محکومیت اهانت به قرآن قرائت شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.