به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سرهنگ نوظهور  در مراسم تجلیل از جهادگران طرح جهاد روشنایی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در نیر با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای اجرای تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی در استان اردبیل، اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی بسیج سازندگی در استان اردبیل محقق شده است.

وی افزود: تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و بهزیستی در راستای احداث مسکن، مرمت و بهسازی و احداث سرویس‌های بهداشتی در استان مد نظر قرار گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: احداث ۹۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان اردبیل مد نظر قرار گرفته و ۱۹۰ واحد نیز توسط بسیج سازندگی احداث و تحویل متقاضیان داده شده است.

سرهنگ نوظهور با اشاره به نصب پنل‌های خورشیدی در استان اردبیل با رویه مناسب گفت: تاکنون ۲۳۳ واحد پنل خورشیدی در استان اردبیل نصب شده و ۳ هزار دستگاه نیز برای استان ابلاغ شده که در این زمینه محدودیتی وجود ندارد و به تعداد نیاز می‌توانیم پنل خورشیدی درخواست شده را نصب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان نیر رتبه اول نصب پنل‌های خورشیدی در استان را کسب کرده که درصدد هستیم با ادامه این روند به تمامی اهداف خود در راستای ارائه خدمات به مردم جامه عمل بپوشانیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.