به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر،  محمود صفری در بازدید از دریاچه شورابیل گفت: توسعه این مجموعه گردشگری همواره در برنامه کاری بوده و در همین راستا پارک خانواده با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است که روز‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: این پارک به سایت بازی‌های توپ و تور شامل زمین فوتسال، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، هندبال و تنیس در کنار سایت هوش و تمرکز شامل شطرنج، منچ و تنیس روی میز مجهز است.
شهردار اردبیل گفت: کمپ چادر، پارکینگ خودرو، اِلمان خانواده، ایجاد آلاچیق و کباب‌پز‌های ایستاده برای استفاده شهروندان و مسافران نیز در پارک خانواده شورابیل تعبیه شده است.
صفری در ادامه هم از نصب چمن مصنوعی جدید در مسیر پیاده‌روی رینگ سلامت واقع در حاشیه دریاچه شورابیل در راستای توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان اردبیلی خبر داد و افزود: سال گذشته ۲ کیلومتر از این مسیر پیاده‌روی هفت کیلومتری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نوسازی شد.
وی اضافه کرد: نوسازی پنج کیلومتر باقی مانده از مسیر پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل با اعتبار افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده به پایان برسد.
شهردار اردبیل گفت: باتوجه به رویکرد سلامت‌محور شهرداری اردبیل، با هدف توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان همچنین نوسازی چمن مصنوعی دور دریاچه شورابیل در دستور کار قرار گرفته است.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.