به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجر کاپ زنان آسیا از ۲۸ خرداد با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

ملی پوشان کشورمان به منظور آماده‌سازی خود برای شرکت در این رقابت‌ها از ۲۰ تا ۲۵ خرداد در تایلند اردوی تدارکاتی برگزار کردند و در سه بازی دوستانه هم با تیم جوانان زیر ۲۱ سال تایلند حاضر شدند. ملی‌پوشان کشورمان پس از پایان این اردو، پنحشنبه شب ۲۵ خرداد تایلند را به مقصد اندونزی ترک کردند.
تیم ایران ابتدا از بانکوک به جاکارتا پایتخت اندونزی می‌رود و سپس با پروازی دیگر به سورابایا خواهد رفت. در ادامه هم به سمت گرسیک محل برگزاری این مسابقات حرکت می‌کند.
تیم ملی ایران در دور مقدماتی این مسابقات با هنگ‌کنگ و چین تایپه هم گروه است و در اولین دیدار خود ۲۹ خرداد به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسما سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند.
نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی (فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.
خرنگار: بهرام محمدرضالو
منبع:  گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.