به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امیر رجبی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره مد و لباس در اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل در سال‌های اخیر با برگزاری جشنواره‌های مختلف توانسته ظرفیت‌های مهم خود را در عرصه تولید و عرضه محصولات نشان دهد، گفت: جشنواره مد و لباس بعد از ماه صفر همزمان با فصل پاییز در اردبیل برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه امر و نهی و کار سلبی در حوزه حجاب و عفاف کارگشا نیست، می گوید: امسال با توجه به بحث حجاب و عفاف جشنواره بزرگ مد و لباس ایرانی با حضور برندهای مهم در کشور با قیمت و کیفیت مناسب و مد روز برگزار خواهیم شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در زیست بوم فرهنگی استان اردبیل لباس‌های زیبایی از لحاظ فرم و تنوع و رنگ و مبتنی بر حجاب و عفاف اسلامی داریم و ما تلاش خواهیم کرد تا در قالب این رویدادها، باورها و ارزش‌های دینی و بنیان خانواده را تحکیمی عمیق ببخشیم.

به گفته رجبی، جوان و نوجوان به دنبال مد و زیبایی است و باید البسه مبتنی بر معیارهای حجاب و عفاف در بازار موجود باشد که هم دارای زیبایی و جذابیت و لحاظ مد در طراحی باشد و هم با قیمت مناسب برای مصرف کننده عرضه شود.

او می گوید: با توجه به تجربه سایر استان‌ها در برگزاری جشنواره مد و لباس و استقبال خوب مردم سعی خواهیم کرد تا با توجه و بها دادن به اصالت‌ها و مقابله با آسیب‌های اجتماعی بتوانیم اهداف مورد نظر را عینیت ببخشیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.