به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره بزرگ “وقارلی قیزلار “در اردبیل خبرداد و گفت: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف در اردبیل برگزار می شود.

وی به محورهای این جشنواره کرد و گفت:  پویش حرف‌آورد با موضوع دهه کرامت و هفته حجاب و عفاف (یک تا سه دقیقه صحبت در قالب سخنرانی، صوت، ویدیو و کلیپ) ویژه اقشار مختلف بانوان، مسابقه نقاشی، عکس نوشته و دلنوشته ویژه دختران و مسابقه کتابخوانی از کتاب ترگل ویژه دختران بالای ۱۳ سال  از جمله بخش های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه جشنواره وقارلی قیزلار تا ۱۵ تیرماه ادامه دارد گفت: اختتامیه  این جشنواره به همراه برنامه‌های شاد و متنوع مسابقه آشپزی مادر و دختری و نمایشگاه حجاب و عفاف ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در محل پارک بانوان اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به جوایز این جشنواره فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: به هشت نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش ۱۰ میلیون ریال، هشت نفر دوم کمک هزینه سفر قم، جمکران و مرقد امام (ره) به ارزش هفت میلیون ریال، هشت نفر سوم کارت هدیه به ارزش پنج میلیون ریال اعطا خواهد شد.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.