به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و عید سعید نوروز جشن آزادسازی ۳۰ تن از زندانیان جرایم غیر عمد و مالی در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان، اعضای ستاد دیه و جمعی از خیرین برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو  رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این جشن از آزادسازی ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در این استان خبرداد وگفت: این تعداد از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و عید سعید نوروز از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر از سوی ستاد دیه استان اردبیل در سطح کشور افزود: مسوولان و اعضای فعال ستاد دیه در پاسخ به اعتماد آحاد مردم شریف استان تلاش کرده‌اند که در ارزیابی متقاضیان دقت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا به معنای واقعی از مددجویان نیازمند مستحق کمک حمایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه اردبیل نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از اقدامات ستاد دیه استان بیان کرد: انجام کارهای خیرخواهانه نزد خدای متعال دارای اجر و پاداش است و خوشبختانه مردم ولایی و حسینی اردبیل با تاسی از ائمه اطهار (ع) و بزرگان دینی، همواره به صورت چشمگیری در این امور مشارکت دارند.

آیت‌الله سیدحسن عاملی با قدردانی از فعالیت خیرین استان اردبیل در کارهای انسان‌دوستانه، اضافه کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها با ترویج و نشر این گونه اقدامات نیکو، به گسترش فرهنگ هم‌نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان در جامعه کمک نمایند.

در این مراسم ۲۱ نفر از خیرین استان اردبیل که با ستاد دیه همکاری دارند، تجلیل شدند.

بیش از ۳۸۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال با کمک ستاد دیه و خیرین در سال‌جاری طی مناسبت‌های گوناگون از زندان‌های استان اردبیل آزاد شده‌اند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.