به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، یاسر عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در جشن ملی توانمندسازی یک‌هزار و ۹۲۶ مددجوی کمیته امداد استان که همزمان با سراسر کشور با حضور و سخنرانی وبیناری رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش و همت دولت سیزدهم در بحث اشتغال مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر، اقدامات و حمایت‌های خوبی انجام شده تا در عرصه تولید و اشتغال بتوانند به نقطه خودکفایی برسند.

وی با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه رییس جمهور، وزرا و استاندار اردبیل از طرح‌های توانمندسازی و خوداشتغالی مددجویان تصریح کرد: بانک‌های عامل از محل تبصره ۱۸ عملکرد خوبی را در ۲ سال اخیر از خود نشان دادند و بخش عمده‌ای از این تسهیلات پرداخت شده و پرداختی‌ها همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی با همت و همراهی بانک‌های عامل به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان اردبیل پرداخت شده است.

عبداللهی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در بحث اشتغال، رویکرد مناسب و قابل تقدیر است، افزود: در استان اردبیل نیز اقدامات حمایتی خوبی از این نهاد انقلابی آغاز شده و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه تمامی تعهدات اشتغال مددجویان محقق شود.

رونق تولید و ایجاد اشتغال از برنامه‌های اصلی در استان اردبیل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اکثر بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تلاش و جدیت مضاعفی را داشته‌اند و به صورت هفتگی این پرداختی‌ها رصد و پایش می‌شود تا در صورت عقب‌ماندگی، موانع رفع شده و تسهیل‌گری خاصی را در بخش اشتغال و خودکفایی شاهد باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان اضافه کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید این جشن نویدبخش تحول در حوزه اشتغال و کارآفرینی است.

عبداللهی بیان کرد: دولت تلاش می‌کند در ابعاد مختلف حمایت‌های لازم و همه‌جانبه را از صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران انجام دهد و در استان اردبیل نیز با تأکید استاندار بحث رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار جز رویکردها و برنامه‌های اصلی است که در سال آینده نیز این رویکرد و برنامه‌ها با نگاهی جامع و برنامه‌ریزی دقیق پیگیری خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.