به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، امیر رجبی، عصر امروز در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مبارزان و مجاهدان عرصه جنگ نرم و فرهنگی هستند؛ تیم‌ها و گروه‌هایی که طی این ۲ روز در این رویداد شرکت کردند بسیار ارزشمند و با اهمیت است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بالایی در استان داریم، افزود: این رویداد در قالب پویانمایی، نرم‌افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه برگزار شده است و نوجوانان و جوانان از شمال تا جنوب استان در این رویداد شرکت کردند و فرصتی ایجاد شده است تا تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

رجبی عنوان کرد: امیداورایم با حمایت ویژه از این هسته‌های هنری، مردمی و از این نوجوانان و جوانان زمینه بارورتر و فعال‌تر شدن و پیشرفت کمی و کیفی آثار این عزیزان فراهم شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ادامه خاطرنشان کرد: طرحی تحت عنوان قرارگاه شهید آوینی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از کار ویژه های فرهنگی و هنری که بیشتر تربیت محور است، تشکیل شده است و لذا از محل آن می‌توانیم اعتبار ویژه‌ای اختصاص بدهیم.

وی گفت: این گونه رویدادها باید استمرار داشته باشد و محدود به یک رویداد نشود و تولیدات آن‌ها به صورت مستمر و دائمی اتفاق بیافتد.

رجبی با بیان اینکه نهادهای فرهنگی متاسفانه نتوانستند بروز شوند و از این ظرفیت فوق العاده استفاده کنند، تصریح کرد: ما عموما آسیب‌های فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال را می‌بینیم در حالی که آن‌ها ظرفیت‌هایی هم دارند ولی کم کاری‌هایی که شده است موجب شد تا این فضا را درک نکنیم.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: امروز عرصه جنگ نرم و فرهنگی است و این نوجوانان و جوانان مبارزان و مجاهدان این عرصه هستند و ما با فراهم ساختن زیرساخت‌ها و زمینه های حضور در این صحنه می‌توانیم از آن‌ها حمایت کنیم.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: فارس

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.