به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر، سعید مهری رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل گفت: ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در تماس با اورژانس و به دنبال انفجار یک واحد مسکونی به علت نشت گاز شهری در اردبیل، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث اردبیل افزود: دو نفر مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

مهری با اشاره به اینکه این حادثه فوتی نداشته است، خاطرنشان کرد: از مردم استان درخواست می‌شود در صورت استفاده از وسایل گرمایشی حتماً موارد لازم را جهت جلوگیری از نشت گاز مونوکسید کربن و هرگونه حادثه احتمالی به دقت بررسی کنند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سومین حادثه در اردبیل است که به دلیل عدم رعایت موازین ایمنی در خصوص استفاده از گاز رخ می‌دهد که ضروری است تا شهروندان در فصول سرد سال حساسیت بیشتری نسبت به کاربرد این وسایل نشان دهند.

خبرنگار: بهرام محمدرضالو

منبع: مهر

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری تحلیلی بانوی کوثر | رسانه مستقل و مجازی با مجوز رسمی شماره 78926 معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.